نامگذاری ساختمان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری صالح‌آباد به نام شهید طبیعت «جواد غلامی طبسی

۰۲ تیر ۱۴۰۵ | ۱۰:۱۰ کد : ۹۷۰۵۱ اخبار شهرستان
تعداد بازدید:۱۶
نامگذاری ساختمان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری صالح‌آباد به نام شهید طبیعت «جواد غلامی طبسی
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی همزمان با سالروز شهادت شهید طبیعت «جواد غلامی طبسی»، در مراسمی ساختمان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان صالح‌آباد به نام این شهید سرافراز و فداکار نامگذاری شد.

در این مراسم که به مناسبت  گرامیداشت یاد و خاطره این شهید برگزار شد، از فداکاری‌ها و تلاش‌های او در حفاظت از عرصه‌های طبیعی و منابع ملی یاد شد.  نامگذاری این ساختمان اقدامی در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و پاسداشت مدافعان طبیعت است.

شهید جواد غلامی طبسی از نیروهای متعهد حوزه حفاظت از منابع طبیعی و فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چناران بود که در مسیر صیانت از انفال و در هنگام اجرای حکم رفع تصرف از اراضی ملی به شهادت رسید و نام او به عنوان یکی از «شهدای طبیعت» در حافظه مردم ثبت شده است.

در پایان این مراسم، حاضران با قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهید، بر ادامه راه و آرمان‌های مدافعان طبیعت تأکید کردند.


نظر شما :