دهمین دوره «ملاقات مردمی» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مشهد مقدس در سال ۱۴۰۵ و پاسخگویی به مطالبات مراجعان با حضور رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی در این برنامه که با هدف تکریم اربابرجوع و تسهیل در رسیدگی به مسائل شهروندان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،محمدزاده به همراه مسئولان حاضر، به بررسی مشکلات و درخواستهای مراجعهکنندگان از بخشهای سهگانه شهرستان، بهویژه روستاییان، شوراها و دهیاران پرداخت.
در این دیدار، موضوعاتی از جمله واگذاری اراضی ملی برای مسیر راه دسترسی و احداث منبع ذخیره آب در روستای مهر آباد شرشر ، همچنین مسائل مرتبط با روستاهای چنارک، شورک ملکی، بیدگ، گونجوک، پیوهزن، خور و خواجهحسینآباد در زمینه اجرای طرحهای آبخیزداری، کنترل سیلاب و رفع مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای پیگیری و پاسخ مقتضی صادر شد.
این برنامه در چارچوب سیاستهای پاسخگویی مستقیم، ارتباط بیواسطه با مردم و رسیدگی میدانی به مسائل و مطالبات عمومی برگزار شد و بار دیگر بر اهمیت حضور مسئولان در میان مردم و شنیدن مستقیم دغدغههای آنان تأکید داشت.

نظر شما :