در راستای تکریم ارباب رجوع :
پاسخگویی صریح و سریع به مراجعین در منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی
مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری خراسان رضوی با بیان این خبر گفت: میتوانیم مدعی پاسخگویی صریح و سریع به ارباب رجوع به عنوان یک دستگاه اجرایی در سطح استان باشیم.
منابع طبیعی و آبخیزداری به عنوان متولی حفظ و توسعه و بهره برداری اصولی از عرصه های ملی ، تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک اصل مردم مداری و احترام به حقوق آنان در راس برنامه های خود قرار داده است.
مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری خراسان رضوی با بیان این خبر گفت: میتوانیم مدعی پاسخگویی صریع و سریع به ارباب رجوع به عنوان یک دستگاه اجرایی در سطح استان باشیم.
دکتر محسن فنودی افزود: چون مردم ولی نعمت ما بوده و بدون مشارکت آنان در فعالیت موفق نمی شویم لذا با سرلوحه قرار دادن خدمت صادقانه به آنان در سال گذشته به بیش از سیزده هزار مورد استعلام حضوری و غیر حضوری مردم پاسخ داده شد که بیش از10 هزار مورد آن مربوط به استعلام از اراضی ملی و مستثنیات ، 500 مورد استعلام از معادن ، 2477 مورد تمدید و صدور پروانه چرای دام در سطح مراتع استان و 158 مورد پاسخ گویی به درخواست ها ، شکایات و گزارشات در سامانه سامد را میتوان به عنوان بخشی از پاسخگویی به ارباب رجوع تلقی کرد.
مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری خراسان رضوی ادامه داد در همین راستا به جهت توسعه ارتباطات مردمی با جامعه مخاطب و جوامع محلی ، ساکنین در حوزه های آبخیز تعداد 45 جلسه حضوری ملاقات مردمی مدیر کل با مراجعین گزارش شده که در مجموع 115 نفر در آن جلسات شرکت نمودند.
فنودی اضافه کرد علاوه بر آماری که ارائه شد در 32 مرکز شهرستان ، ادارات منابع طبیعی ضمن حضور فعال مستمر در سطح روستاها و ارتباط حضوری با ساکنین محلی و روستائیان به مناسبت های مختلف نسبت به برپایی میز خدمت جهت پاسخگویی حضوری به سوالات و ابهامات مردم پاسخگو بوده اند.
مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری خراسان رضوی اضافه کرد در هرشرایطی خود و همکارانمان را در استان و شهرستانها موظف به پاسخگویی صریح و سریع به ارباب رجوع می دانیم
ارسال به دوست