نهالکاری همگانی در گناباد برگزار شد

۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۸:۰۰ کد : ۴۳۴۲ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۴
نهالکاری همگانی در گناباد برگزار شد
 

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی ، همزمان با فرا رسیدن ایام ا... پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم در اجرای پروژه های منابع طبیعی و آبخیزداری برای دومین بار طرح نهضت سبز با حضور اقشار مختلف مردم و تشکل های مردم نهاد با کاشت نهال در عرصه های بیابانی شهرستان گناباد و در کانون بحرانی فرسایش بادی عمرانی انجام شد . این طرح با هدف توسعه فضای سبز و تثبیت کانون های بحرانی فرسایش بادی و به منظور کاهش اثرات سوء بیابانزایی بر زیر ساخت های اقتصادی (راهها ، صنایع ، مزارع و باغات و....) مناطق شهری و روستایی اجرا گردید. گفتنی است با توجه به اهعمیت موضوع برای اولین بار در سال جاری خیرین نیز در بیابانزدایی در سطحی معادل 10 هکتار مشارکت داشته اند .

 

 

 

 


نظر شما :