برگزاری کارگاه آموزش طبخ ماهی
به گزارش روابط عمومی ادارهخ کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی ، به منظور ارتقا سلامت خانواده، کارگاه طبخ ماهی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی برگزار شد . این کارگاه دوساعته که با استقبال همکاران بویژه همکاران خانم مواجه شد به همت اداره ترویج ، آموزش و مشارکتهای مردمی روز پنجشنبه 10بهمن در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

نظر شما :