بیائید با هم جهانی سبز بسازیم
(با شعار : بیائید با هم جهانی سبز بسازیم )
روز جهانی مقابله با بیابان زایی 27 خرداد در شهرستان خواف برگزار گردید
به گفته محمود زنگنه سرپرست اداره امور بیابان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی این مراسم که باحضور تعدادی از کارشناسان شهرستانهای بیابانی از پروژه های عرصه های احیاء شده توسط شرکت های معدنی شهرستان خواف صورت پذیرفت با هدف بازدید تعمیم دادن مشارکت بخش خصوصی به ویژه معادن در احیاء و بازسازی عرصه هایی که عملیات معدنی در آنجا انجام شده مورد بازدید قرار گرفت.
معاون آبخیزداری و سرپرست معاونت فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی به سابقه خراسان در امر بیابان زدایی، اعتبارات صندوق توسعه ملی و جامع نگری در انجام پروژه ها و مشارکت بخش خصوصی و مردم اشاره نمود.
محمود روشندل به اجرای طرح تعمیم ترسیب کربن در شهرستان بجستان از سال 92 و شهرستان سبزوار از سال 94 اشاره و افزود: این پروژه ( مدیریت مشارکتی منابع طبیعی و توسعه پایدار روستایی تعمیم ترسیب کربن) در سال 98 در شهرستانهای بردسکن ، گناباد، خواف ، تربت جام و سرخس در قالب مثلث توسعه اقتصادی که پیشنهاد استاندار خراسان رضوی بود در حال پیگیری و راه اندازی می باشد .
وی در پایان بر مستند سازی پروژه های تاکید و خواستار تهیه گزارش از روند عملیات اجرایی پروژه ها شد .



نظر شما :