افتتاح شبکه رادیویی دیجیتال
همزمان با استان های قم، تهران، اردبیل و خراسان شمالی ، شبکه رادیویی دیجیتال یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی، صبح امروز با حضور دکتر منصور رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور و دکتر نجار رئیس مدیریت بحران کشور بصورت مجازی به بهره برداری رسید .
در این مراسم مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، معاون حفاظت امور اراضی، فرمانده یگان حفاظت و جمعی از همکاران حضور داشتند.

نظر شما :