افتتاح بند خاکی در شهرستان درگز

۲۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۸ کد : ۲۵۱۴۷ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۳
افتتاح بند خاکی در شهرستان درگز
بند خاکی روستای روستای ارتیان شهرستان درگز به بهره برداری رسید

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی، بند خاکی روستای روستای ارتیان شهرستان درگز به بهره برداری رسید .

جواد پهلوان زاده رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان درگز با بیان این خبر گفت: پروژه مذکور به مناسبت دهه فجر و با حضور مسئولین محلی و ساکنین در حوزه آبخیز روستای ارتیان برگزار شد که 11200 متر مکعب ظرفیت دارد .

وی افزود: بندهای خاکی در نگهداشت آب برای تغذیه آبهای زیر زمینی و پیشگیری از خسارات ناشی از سیل با کنترل رسوب بسیار مؤثر عمل می کند .

پهلوان زاده گفت: در اثر اجرای این پروژه مبلغ 47 میلیون تومان هزینه شده که ازمحل صندوق توسعه ملی تأمین و پرداخت شده است.


نظر شما :