کارگاه آموزشی اطفاء حریق شهرستان زبر خان برگزار شد

۰۸ تیر ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰ کد : ۲۱۲۱۰ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۴
علی اصغر سهلی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زبرخان با بیان این خبر گفت: با توجه به تغییر اقلیم و گرمایش زمین بخصوص کاهش 65 درصدی بارندگی در سطح شهرستان زبرخان که موجبات آتش سوزی مراتع و تاغزارها را فراهم نموده، ضرورت آماده سازی نیروهای مردمی ، ساکنین در حوزه ها و دوستداران طبیعت، سمن ها ، مرتعداران و همیاران طبیعت برای پیشگیری و مقابه با آتش سوزی اجتناب ناپذیر می نماید

 به گزارش خبرنگار ما ، اولین کارگاه آموزشی اطفاء حریق شهرستان زبرخان برگزار شد.

علی اصغر سهلی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زبرخان با بیان این خبر گفت: با توجه به تغییر اقلیم و گرمایش زمین بخصوص کاهش 65 درصدی بارندگی در سطح شهرستان زبرخان که موجبات آتش سوزی مراتع و تاغزارها را فراهم نموده، ضرورت آماده سازی نیروهای مردمی ، ساکنین در حوزه ها و دوستداران طبیعت، سمن ها ، مرتعداران و همیاران طبیعت برای پیشگیری و مقابه با آتش سوزی اجتناب ناپذیر می نماید.

بدین منظور کارگاه آموزشی یک روزه اطفاء حریق در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زبرخان با همکاری نیروهای آتش نشانی و شورای اسلامی برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی فراگیران با انواع حریق، علل آن و تجهیزات ایمنی اطفاء حریق آشنا شدند در ادامه و بصورت نمادین و کنترل شده حریق ایجاد شده را به شکلی ایمن اطفاء نمودند.

سهلی یاداور شد برگزاری چنین کارگاههایی موجبات تقویت و امادگی روحی ، روانی و جسمی نیروها شده و آنها را برای حریق های احتمالی در آینده آماده خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظر شما :