تفاهم نامه همکاری بین منابع طبیعی و آبخیزداری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بردسکن امضاء شد
به گزارش خبرنگار ما در پی دیدار مشترک بین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بردسکن به همراه نماینده ولی فقیه در محل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بردسکن ، تفاهم نامه ای مبادله شد .
حمیدرضا اقبالی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بردسکن با بیان این خبر افزود در راستای عمل به فرمایشات و تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)در ارتباط با ضرورت حفظ جنگلها و مراتع و انفال ، و لزوم مشارکت تمام اقشار جامعه در این امر مهم ، منابع طبیعی و آبخیزداری از همکاری تمام ارگانها و نهادها در زمینه حفاظت و حراست از منابع طبیعی دعوت بعمل می آورد .
وی بیان داشت منابع طبیعی و انفال متعلق به همه مردم ، ثروت هر جامعه و امانتی برای آیندگان است و حفاظت صحیح از آن نشانه رشد و پیشرفت فرهنگی و لازمه توسعه پایداراست .
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بردسکن از اهداف امضاء این تفاهم نامه را همکاری مشترک در حفاظت ازعرصه ها منابع طبیعی ، همکاری در اجرای پروژه ها ، برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی بسیجیان ، عضویت جوانان فارغ التحصیل منابع طبیعی در شرکت فراگیر منابع طبیعی ، شرکت بسیجیان و خانواده های علاقه مند در طرح همیار طبیعت و ثبت نام در سامانه همیار طبیعت ، همکاری در جهت اطفاء حریق در مراتع ، همکاری در جهت جلوگیری از قاچاق چوب و قطع بی رویه درختان بر شمرد.

نظر شما :