برگزاری کارگاه آموزشی آبخیزداری در شهرستان خواف
برگزاری کارگاه آموزشی آبخیزداری در شهرستان خواف
به گزارش خبرنگار ما، کارگاه آموزشی آبخیزداری در حوزه خیر آباد شهرستان خواف برگزار شد.
علی اکبر رنجبر رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خواف با بیان این خبر افزود به منظور افزایش آگاهیها و توانمند سازی جوامع محلی علی الخصوص بهره برداران و آبخیزنشینان ، کارگاه آموزشی برگزار شد.
در این کارگاه ، فراگیران با حفاظت از منابع طبیعی ، اجرای اقدامات مشارکتی آبخیزداری ، اهمیت آب ،آبخیز و آبخیزداری نگاه جامع به حوزه های آبخیز افزایش نفوذپذیری آب ، و تغذیه سفره های آب زیر زمینی از جمله مواردی بود که آشنا شدند.
در این کارگاه آموزشی که بیش از 22 نفر شرکت نموده بودند در پایان از بند خاکی اجراء شده در روستای خیر آباد بازدید به عمل آوردند.

نظر شما :