آغاز عملیات بذرپاشی و بوته کاری در مراتع سرخس(باشگاه خبرنگاران جوان)
عملیات بذرپاشی و بوته کاری در سطح ۱۱۰ هکتار از اراضی سرخس آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی ، رمضان صدیق رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: اجرای عملیات بذر پاشی با هدف تقویت پوشش گیاهی و حفظ خاک در مراتع صورت میگیرد.
او افزود: نوع بذر استفاده شده آتروپیلکس بوده است که با منطقه سازگاری دارد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری سرخس ادامه داد:هزینه اجرای طرح ۸۸۰ میلیون ریال بوده
که از محل اعتبارات منابع طبیعی و آبخیزداری سرخس پرداخت شده است.

نظر شما :