آغاز عملیات بذرپاشی و بوته کاری در مراتع سرخس(باشگاه خبرنگاران جوان)

۲۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۳ کد : ۱۶۷۸۵ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۵
آغاز عملیات بذرپاشی و بوته کاری در مراتع سرخس(باشگاه خبرنگاران جوان)

عملیات بذرپاشی و بوته کاری در سطح ۱۱۰ هکتار از اراضی سرخس آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی ، رمضان صدیق رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  گفت: اجرای عملیات بذر پاشی با هدف تقویت پوشش گیاهی و حفظ خاک در مراتع صورت می‌گیرد.
او افزود: نوع بذر استفاده شده آتروپیلکس بوده است که با منطقه سازگاری دارد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری سرخس ادامه داد:هزینه اجرای طرح
۸۸۰ میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات منابع طبیعی و آبخیزداری سرخس پرداخت شده است.

 

نظر شما :