صدور کارت های همیار طبیعت در سرخس آغاز شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی ، صدور و تحویل کارت های همیار طبیعت با هدف آشنایی هر چه بیشتر علاقه مندان و داوطلبان حفاظت و حراست از منابع طبیعی تجدیدشونده آغاز شد .
در این مرحله طی یک کارگاه آموزشی و ترویجی به 80 تن از داوطلبین و اقشار مختلف مردم کارت همیار طبیعت تحویل داده شد.
رمضان صدیق رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخس از عموم علاقه مندان به حفظ و حراست خواست تا به این طرح بپیوندند .
اضافه می نماید که این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت .

نظر شما :