صدور کارت های همیار طبیعت در سرخس آغاز شد

۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۴ کد : ۱۶۷۱۳ اخبار قدیمی
تعداد بازدید:۴
صدور کارت های همیار طبیعت در سرخس آغاز شد

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی ، صدور و تحویل کارت های  همیار طبیعت با هدف آشنایی هر چه بیشتر علاقه مندان و داوطلبان حفاظت و حراست از منابع طبیعی تجدیدشونده آغاز شد .

در این مرحله طی یک کارگاه آموزشی و ترویجی به 80 تن از داوطلبین و اقشار مختلف مردم کارت همیار طبیعت تحویل داده شد.

رمضان صدیق رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخس از عموم علاقه مندان به حفظ و حراست خواست تا به این طرح بپیوندند .

اضافه می نماید که این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت .

 

نظر شما :