اعمال قانون با تخریب کنندگان اراضی ملی
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی ؛ به منظور حفظ و حراست از منابع طبیعی تجدید شونده و جهت جلوگیری از تخریب اراضی ملی ، روز گذشته یک دستگاه تراکتور در مراتع پلاک بینق شهرستان سبزوار توقیف گردید.
عباسعلی کیانی فرد رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سبزوار گفت: یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سبزوار بصورت شبانه روزی هر گونه دخل تصرف در اراضی ملی را رصد می نمایند .
در ادامه از مردم ساکن در روستاها خواسته شد چنانچه موارد مشکوک در تخریب اراضی ملی را مشاهده نمودند به شماره تلفن 1504 اطلاع رسانی نمایند .

نظر شما :