برگزاری کارگاه آموزشی نظارت و برنامه ریزی در مراتع کشور بصورت آنلاین
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی ، به منظور ارتقاء سطح دانش کارشناسان و مجریان در امر نظارت و برنامه ریزی بهبود مراتع کشور کارگاه آموزشی بصورت آنلاین برگزار شد .
حسینی کیا سرپرست اداره ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی با بیان این موضوع گفت: به دلیل رعایت شیوه های بهداشتی ویروس کرونا این کارگاه آموزشی بصورت آنلاین و کشوری جهت کلیه معاونین ،رؤسا و کارشناسان و عوامل دست اندرکار مراتع کشور در مشهد یک روزه برگزار گردید.
وی گفت: نظارت و برنامه ریزی در مراتع کشور که با هدف ارتقاء بهرهوری در مراتع صورت می گیرد برای کلیه عوامل ذیمدخل در احیای مراتع ضروری و اجتناب ناپذیر است .

نظر شما :