بالاترین سرمایه یک سازمان برای ارائه خدمت به مردم نیروی انسانی است
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی ، صبح روز گذشته دکتر محسن فنودی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان که به اتفاق حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای حسینیان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل از بخش های مختلف ستادی بازدید به عمل آورده و با کارکنان و کارشناسان به گفتگو پرداخته و از نزدیک به مسائل ، مشکلات و نارسائی های احتمالی آنان آشنا شدند.
دکتر فنودی گفت: این بازیدها که با هدف ارتقاء بهره وری نیروی انسانی انجام می گیرد از نزدیک با فضای کار و نیازهای واقعی کارکنان برای ارائه خدمت بیشتر به مردم صورت می گیرد آشنا شدیم.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی اظهار داشت: نیروی انسانی شاغل در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، نیروهای متعهد و متخصص و با تجربه ای هستند که در پهنه خراسان رضوی از جنگل و مرتع و بیابان استان با طرح های مختلف در حفظ و احیای آب و خاک و گیاه آن تلاش شبانه روزی می نمایند .
دکتر محسن فنودی در پایان افزود: ارتقاء بهره وری نیروی انسانی از طریق تلطیف فضای سازمانی،تعامل دوسویه کارکنان با مدیریت و ایجاد تجدید قوا با تمهیداتی که اندیشیده می شود موجب بالابردن راندمان کار در اجرای پروژه ها می گردد .

نظر شما :