توقیف خودرو حامل تاغ در شهرستان زبرخان
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی، یک دستگاه خودرو حامل مقطوعات تاغ غیر مجاز در تاغزارهای شهرستان زبرخان توقیف شد.
علی اصغر سهلی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زبرخان با بیان این خبر گفت: متجاوزین متخلف به تاغزارهای چاه نوروز که اقدام به قطع تاغزارها نموده بودند به هنگام حمل توسط یگان حفاظت از اراضی ملی شهرستان شناسایی و با مجوز از قوه قضا توقیف و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی گردیدند.
سهلی افزود: این اقدام به موقع در اولین روزهای سال نو که با همکاری قرقبانان افتخاری و مردمی صورت گرفت موجبات ترغیب و تشویق مردم ساکن در منطقه را به هوشیاری در حفظ و حراست از تاغزارها و اراضی ملی فراهم آورد

نظر شما :